August 26, 2009 by Rush Aragorn

About Us

Welcome to the brotherhood

We are the alumni of the hitman system, Based in Jakarta, especially south of Jakarta. This place used for share about stories, experiences, techniques, interesting place and of course strengthen the brotherhood. if you are one of the alumni, please join us.

Keep contact and share !

4 comments:

Wolv said...

Nama gw Wolv, alumni HS seminar tgl 5 des 2009 di hotel lumire, senen.. Di komunitas ini masih ada aktifitas hit bareng gitu gak? Soalnya di peer gw yg skrg ini (alumni tgl 5 des jg), orang2nya udah pada mulai give up kayaknya nih...
Gimana bro? Reply asap ya..
Thanks..God bless..

Rush said...

Ok bro., kita setiap malam minggu biasa di kemang., ada no HP lo bro., buat kita contact??

Minosian Hitchen said...

@rush
man, nomer hape ngga mungkin dipublish disini >.<

@wolv
kirim email ke sayapselatan [at] gmail [dot] com

rush said...

okeh., kirim ke sayapselatan@gmail.com aja bro no. lo